יוטה מחפשים נקמה ועוד קבוצות רוצות להוכיח – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

אחרי שנדחו כמה ממשחקי היום, נותרו לנו שישה משחקי NBA לערב ולילה זה, כאשר לראשונה העונה יהיה משחק מוקדם בשעה 8 בערב, ואחר כך נקבל כמה משחקים לא רעים בכלל. בראש ליל זה יעמוד הקרב בו יוטה תתארח בדנבר והן ייפגשו לראשונה מאז הפלייאוף האחרון, וגם המשחק המסקרן בין הקליפרס לאינדיאנה, 2 קבוצות שפתחו טוב את העונה.

20:00 בוסטון סלטיקס (8- 3) – ניו-יורק ניקס (5- 8):

בוסטון היו במומנטום משמעותי לפני שטייטום נדבק והקבוצה הושבתה, וגם אחרי שהקבוצה חזרה ובהרכב חלקי המומנטום נשמר, לפחות בניסיון הראשון. ג'יילן בראון נתן עוד קפיצת מדרגה בתחילת העונה הזאת וגם בסגל הקצר והמצומצם של בוסטון הם מצליחים בינתיים לצבור ניצחונות ולהתמקם בצמרת הגבוהה של המזרח בזמן שקבוצות אחרות עוד צריכות לעכל את השינויים המשמעותיים שלהן.

הניקס התחילו את העונה באופן מפתיע ביותר, אבל האחוזים מחוץ לקשת של היריבות התאזנו בשבוע וחצי האחרונים והמאזן הפך לכזה שמזכיר יותר את הציפיות המוקדמות. מה שכן, הניקס יכולים להיות אופטימיים מהשיפור של כמה מהצעירים, ובראשם ג'וליוס רנדל, אבל במקביל הם גם צריכים לשאול את עצמם עד כמה זה נובע מהמשטר השוחק של ת'יבודו.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של בוסטון על רנדל. לא בטוח שיש לסלטיקס בהרכב הנוכחי מספיק כלים כדי להתמודד עם מי שהופך להיות הכוכב של הניקס, ומול הסגל הנוכחי של בוסטון זה עוד עשוי להספיק.

רמת עניין של משחק: B- – בוסטון במומנטום חיובי והניקס במומנטום שלילי, אבל זה עשוי להשתנות כאן. השעה הנוחה גם עוזרת.

הימור: עם כל הבעיות, יש קבוצה אחת עדיפה. בוסטון ב-14.

22:00 דאלאס מאבריקס (6- 5) – שיקגו בולס (4- 8):

דאלאס אמנם הפסידו למילווקי שלשום, אבל לוקה בכושר טוב משמעותית מזה של פתיחת העונה, פורזינגיס חזר מהפציעה התורנית והצוות המסייע עושה את שלו. ההפסד לבאקס קטע רצף של 3 ניצחונות, אבל נדמה שדאלאס יכולים להרגיש בנוח עם איך שהקבוצה נראית בשבוע האחרון וגם עם התוצאות שלו בסך הכל.

אצל שיקגו אנחנו רואים רגשות מעורבים. מצד אחד, הם בעיצומו של רצף 4 הפסדים, אך מצד שני, מדובר בהפסדים צמודים במסע משחקי חוץ קשים במערב, וניתן לזהות לא מעט סימנים חיוביים. בילי דונובן מהווה שיפור משמעותי בעמדת המאמן והקבוצה נראית לפחות הרבה יותר מהנה לצפייה מאשר בעונות קודמות, והשלב הבא אולי יהיה תוצאות טובות יותר.

המפתח של המשחק הוא כושר הקליעה של זאק לאבין. ברצף 4 ההפסדים האחרונים לאבין קולע 37.5 למשחק באחוזים נהדרים ולפחות 30 בכל אחד מהם, והוא שומר את הבולס בעניינים. אם הוא ישמור על היכולת הזאת יהיה למאבס הרבה יותר קשה.

רמת עניין של משחק: B- – דאלאס נמצאת במקום טוב ברשימת המלצות הצפייה וגם שיקגו מתקרבים לשם העונה.

הימור: לשיקגו נמאס להפסיד ודאלאס מתקשים בקלאץ'. שיקגו ב-5.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-6) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (9- 5):

נדמה כי שחקני הת'אנדר עוד לא הפנימו שתפקידם הוא לסדר לקבוצה בחירות דראפט גבוהות לקראת העתיד והם מתעקשים לנצח מעבר למה שהם אמורים כביכול, כך שהמהלך שהכי תרם להם בכיוון זה עד כה העונה הוא הטרייד של יוסטון שכנראה יעלה את הערך של הבחירות שלהם שנמצאות אצל אוקלהומה. בינתיים שג"א כמעט הכפיל את ממוצע האסיסטים שלו, ועדיין קולע יותר ובאחוזים טובים יותר מאשר בעונה שעברה, ונדמה שהוא עומד באתגר של להוביל קבוצה בלי כריס פול לידו.

פילדלפיה מצליחים העונה לנצל את אמביד הרבה יותר טוב מאשר בכל זמן אחר, אבל התלות בו גוברת, מה שניתן לראות מכך שהסיסקרס במאזן 9- 2 במשחקים בהם אמביד שיחק, לעומת 0- 3 מתי שהוא נעדר. הערב הוא לא ישחק, מה שישאיר לנו את ההתמודדות של הסיקסרס בלעדיו בסימן שאלה מעניין.

המפתח של המשחק הוא בן סימונס שיצטרך להוביל את פילדלפיה. קבוצות שיודעות להתמודד איתו הגנתית מצליחות להקשות עליו, והשאלה היא האם אוקלהומה היא אחת מהן.

רמת עניין של משחק: C+ – הסיקסרס בלי אמביד פחות מעניינים ואוקלהומה עוד לא החליטו אם הם קבוצה שרוצה ללכת למאבקי פלייאוף או ללוטרי.

הימור: אמביד לא משחק. אולקהומה ב-7.

3:00 דנבר נאגטס (6-6) – יוטה ג'אז (8- 4):

דנבר פתחו את העונה בצורה קצת מגומגמת, בעיקר הגנתית, אבל שיפור קל בתחום, יחד עם פתיחת עונה נהדרת של יוקיץ', השיבו אותם אל מאזן חצוי ועמדה לא רעה לקראת ההמשך. הלילה, הם יפגשו את הג'אז, כאשר לדנבר יש 2 ניצחונות פחות, מה שאולי עשוי להעביר אותם לתודעה של פיגור 3- 1. בין כה וכה, ניצחון יהיה חשוב לנאגטס כדי להמשיך במומנטום.

יוטה פתחו את העונה בצורה טובה יותר, כאשר קונלי סוף סוף משתלב היטב ומיטשל חזר לשלוט בעניינים אחרי כמה משחקים פחות טובים בהתחלה. הפעם, השילוב הזה נראה כמו שאוהדי הג'אז קיוו כשקונלי נגיע ליוטה, ואולי הפעם אפשר לקוות לקצת יותר מהדחה בסיבוב הראשון.

המפתח של המשחק הוא הקרב הישיר בין שני הסנטרים. בפלייאוף נדמה היה שגובר עושה עבודה טובה עד שיוקיץ' התפוצץ במשחק 7, אבל במשחק בודד גובר הראה שהוא יכול להתמודד עם כל סנטר בליגה.

רמת עניין של משחק: A – מיטשל נגד מארי וגובר נגד יוקיץ' בשחזור הסדרה שנבחרה במקום השני בתחרות סדרות הפלייאוף הגדולות של 2020 כאן באתר.

הימור: בפלייאוף דנבר ניצחו בסופו של דבר, אז הפעם נלך בדיוק הפוך. יוטה ב-7.

4:00 סקרמנטו קינגס (5- 8) – ניו-אורלינס פליקנס (4- 7):

במפגש בין 2 מ-3 האחרונות במערב מגיעות 2 קבוצות שהתחילו את העונה עם סימנים לאופטימיות, אבל בשלב הזה כבר אפשר להתחיל לשער שהאופטימיות הזאת תישמר לעתיד בזמן שהקבוצה תישאר בתחתית לפחות עוד עונה אחת. הקינגס נראים בינתיים כמו קבוצה מאוד מאוזנת עם 6 קלעים בדאבל-פיגרס, אבל פוקס לא עשה את קפיצת המדרגה שתהפוך אותו לכוכב הבלעדי של הקבוצה ואף אחד אחר לא יעשה זאת בזמן הקרוב. לפחות אפשר לשמוח בבירת קליפורניה על האליברטון שמתברר כאחת מהגניבות הגדולות של הדראפט.

אצל הפליקנס העסק שונה לחלוטין. יש 2 כוכבים מובהקים שנותנים תפוקה כזאת בצד ההתקפי וההגנה מראה שיפור משמעותי תחת שרביטו של סטן ואן-גנדי. הבעיה של הפליקנס היא בקליעה מחוץ לקשת שעומדת על 32.4% בלבד (מקום 29) ומהעונשין, שם מדובר על 70.7% (מקום 28), ויש מקום להניח שכדי לשפר את זה יהיה צורך בתחלופה של שחקן רוטציה אחד או שניים לפחות.

המפתח של המשחק הוא הקצב שלו. הקינגס מצוינים במגרש הפתוח ובקצב מהיר, והם אכן מממשים את זה באופן חלקי עם קצב של 100.9 התקפות למשחק, מה שממקם אותם 14 בתחום. לעומתם, הפליקנס משחקים לאט הרבה יותר בקצב של 97.9 התקפות למשחק, מה ששם אותם במקום ה-25 בדירוג זה. הקבוצה שתכתיב את הקצב תזכה ליתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי קבוצות שמחפשו להיות רלוונטיות במאבקי הפלייאוף, ובשלב כזה מוקדם של העונה גם צריכות להאמין שזה אפשרי.

הימור: הפליקנס ברצף של 5 הפסדים והגיע הזמן שלו להיעצר. ניו-אורלינס ב-8.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (9- 4) – אינדיאנה פייסרס (8- 4):

הקליפרס מיקמו את עצמם בעונה הסדירה שעברה בקטגוריה של הקבוצות שמריצות את העונה הסדירה ומעלות הילוך בפלייאוף, אבל אז בפלייאוף התברר שזה לא נכון והם הודחו על ידי דנבר בבושת פנים. העונה נדמה שהם לוקחים קצת יותר ברציונת את העונה הסדירה, וגם אם שינוי משמעותי בתוצאות אין כאן, העובדה שקוואי בא לעבודה יומיים רצוף מוכיחה משהו.

אצל אינדיאנה, הדילמה מי הכוכב של הקבוצה הוכרעה לטובת סאבוניס, וכדי לחתום את הנושא סופית, הובא לברט במקום אולדיפו בנספח של הטרייד שהביא את הארדן לברוקלין. האיש שכנראה יישאר לעד באירופה "הבן של" פתח את העונה בסערה, וגם אם נתוני האסיסטים שלו קצת ירדו, אין ספק שמי שלקח אותו בפנטזי (כמוני למשל) יכול להיות מרוצה מאוד. הקבוצה ככלל נראית הרבה יותר טוב התקפית, וזה נותן תקווה אולי לפרוץ את מחסום הסיבוב הראשון של 5 השנים הקודמות.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של הקליפרס על סאבוניס. מול יוקיץ' בפלייאוף הם לא ממש הצליחו להתמודד, וסאבוניס מתחיל להיראות דומה יותר ויותר.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות מצוינות שפתחו טוב את העונה ויש להן הרבה מאוד מה להוכיח בעונה הקרובה.

הימור: ה-NBA זו ליגה של כוכבים, ואלו של הקליפרס עדיפים. הקליפרס ב-11.

ולסיום – החידה השבועית. אמש, שיחק הארדן בבכורה שלו בברוקלין וקלע 32 נקודות, יחד עם 42 של דוראנט, מה שמוביל לסכום של 74. מה היה סכום הנקודות הגדול ביותר של שניהם במשחק בודד בתקופה המשותפת שלהם באוקלהומה?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
223 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
noam lev
3 years ago

תודה רבה חיים, פריוויו מצויין.

רועי ויינברג
Admin

פריוויו מעולה לערב מצויין. דנבר/יוטה מרתק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

תודה חיים, עם ה"דרבי" האנגלי, ליברפול מול היונייטד בעוד 10 דקות, משחק של באיירן בבונדסליגה סלטיקס מול ניקס יש לי 3 משחקים. ספורט מ 16:30 ועד 22:30. מטריף את הבירות והנשנושים.

jefffoster10
Editor
3 years ago

רזי יש אינטר יובה ברבע ל-10

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  jefffoster10

נכון אבל תשמע, הפרופסור אומר שאני בגיל העמידה והוא צודק. כשבוסטון נגמר אני מכניס ראש מתחת לשמיכה סופר עד 3 ונרדם….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה שעבני נכנס אולי יצליחו לפרוץ את הכספת. כרגע ליברפול שולטת אבל לא משכילה להבקיע.
באיירן בקושי נצחו 2:1 את פרייבורג…

דובי
Editor
3 years ago

רנדל לא צעיר ולא השתפר. הוא נכנס יפה לתפקיד הבוגר האחראי והציר המרכזי בהתקפה של הניקס.
מי שעשה התקדמות מרשימה זה בארט, שמרגיש שהתרגל לקצב של הליגה ומצא איך לבטא את הכישרון הבאמת מיוחד שלו.
בינתיים קוויקלי מרשים מאוד לטובה ויחד עם ריברס דחק את ניליקינה ודניס ג'וניור לגמרי החוצה מהרוטציה.
טופין חזר מהפציעה חלוד לגמרי ובדקות המעטות ששיחק נראה רע.
גם פייטון הפסיק לתת משחקים טובים, ובולוק לא פוגע, ורובינסון תקוע, ובלי לשים לב הפסדנו חמישה ברצף.

שגיא נאור
Editor
3 years ago
Reply to  דובי

אחרי כל ניצחון שלכם בתחילת העונה חשבתי עליך וכמה הבלון המתנפח הזה עומד לפני פיצוץ.

דובי
Editor
3 years ago

חשבתי בדיוק על אותם דברים

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  חיים

בניקס רנדל נחשב לקשיש פיקח

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

אם מה שבארט עושה העונה נחשב התקדמות אז מצבכם באמת קשה.
לפחות קוויקלי נראה פחות או יותר כמו שציפו כשהוא יצא מהתיכון לפני שאכזב יחסית במכללות.

דובי
Editor
3 years ago

סטטיסטית הוא יותר טוב משנה שעברה.
כנראה לא ראית אותו השנה ו או בשנה שעברה, אבל הוא הרבה יותר בקצב שמתאים לליגה

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

בהחלט ייתכן שדגמתי את המשחקים הלא נכונים אבל לא ראיתי ממנו משהו חדש.
מה שכן סטטיסטית הוא בפירוש פחות טוב מהעונה שעברה.

דובי
Editor
3 years ago

לצערי בדקתי וגיליתי שצדקת.
אבל הוא ישתפר.
או ייפצע.

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

נחש מי מוביל את הליגה בדקות משחק…
אני יודע מה ההימור שלי.

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  דובי

לפני שבוע בארט ורנדל היו בין החמישה הראשונים במספר דקות, עם משחק אחד פחות מהאחרים

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

דקות משחק לא למשחק.

avihaikikoz
avihaikikoz
3 years ago

סלטיקס בתקווה שרנדל יפסיק לתת למי שנגדי בפנטזי כל כך הרבה נקודות
קליפרס
נאגטס עם ניגוב של הגאון את רודי חוזה מקסימום גובר לשמחתו של שאק
ת'אנדר עם סם פרסטי שלא מבין מה קרה לשאיפות הטנקינג שלו
פליקנס
מאבס עם ניגוב של לוקה וטריפל דאבל

CheezPuff
CheezPuff
3 years ago

משחק מאוד קשה, בוסטון סלטיקס – ניו-יורק ניקס כל השחקנים שהיו פצועים חוזרים למגרש וניקס תרצה לנצח וגם טיטום לא משחק אצל בוסטון

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  CheezPuff

הניקס תמיד רוצה לנצח. רק לעיתים רחוקות הרצון מתממש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה חיים, אחלה פריוויו.
.
משחק מוקדם זה תענוג, ואפשר לראות עם הילד, מצד שני הוא עומד להחשף לניקס… האם נפשו הרכה תעמוד בזה? עוד שעה נגלה…

עידו גילרי
Admin
3 years ago

יאללה – קמבה חוזר.

דובי
Editor
3 years ago

תגיד לו ככה…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

איזה פינוקים בשעות המוקדמות, גם סלטיקס וגם לוקה. תודתי לשבצ'קיסט של הליגה.
וגם תודה רבה על אחלה פריוויו, כמובן

טריי זריקה מחשידה

לוקה הולך לנפח סטט גם פורזי. אמרת שלמאבס יש בעיות בקלאץ?? מה תגיד על הבולס? יהיה צמוד ערב רבע אחרון ואז ניגוב דונציק מעל 15 הפרש.
ניקס יפתיעו
פילי ינגבו. אם זה בלי אמביד ינצחו צמודה
הגאון ינגב את הבאגט
זיו יתן קליר פאת אבל יצליח לנצח בהארכה
קליפרס ינגבו

אור
אור
3 years ago

מה יש לאמביד?

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  אור

הוא פצוע קשה לא יודעים מה יש לו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

יה
קמבה ירקוד קצת סמבה היום?
הוא במגרש לבוש ומתאמןבקליעות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

יאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווו, כמעט גול לטובת יונייטד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ברונו כמעטהשחיל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

עוד 14 דקות. בחיי שאני קונה תיקו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הקומבהצ'רו פותח בחמישייה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

איזה גול פספס פוגבה
למה לבעוט תידיים של השוער?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ברוך השם המשחק באנפילד תיקו 0. היונייטד עדיין מקום ראשון.
אני רואה שבינתיים הניקס עושים לסיבנס צרות. הניקס עם הגנה טובה.סטיבנס לא היה צריך לפתוח עם קמבה אבל שוויין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בוסטון פיראוס – כרגע בקצב של 52 נקודות למשחק.

דובי
Editor
3 years ago

הייתי בטוח שחלקתי מחשבות על ניקס בוסטון

דובי
Editor
3 years ago

תאטרון אבסורד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סטיבנס אובד עצות.
היה צריך לפתוח כפי שפתח במשחק הקודם ולשלב את קמבה עם המחליפים.
בינתיים טיבס פתח ביצפר ובראד יכול לקחת שיעור בהגנה סבירה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סמארט התחפש לבן סימונס

טריי זריקה מחשידה

חבל שתיבודו לא מאמן את לילי כריות היה עושה מהם קונטנדרית רצינית. מאמן מצויין אספן העצמות רואים טביעת אצבע על כל המגרים והפסחים בניקס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

בטוח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

טיג כל כך….
איך עושים דבר כזה? רק שים תכדור בסל וקח עבירה, לה לבזבז מצב כזה במסירה?
פאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

כמו שציינתי לעיל טיבס עושה לסטיבוט ביצפר בהגנה. הגביל את הסלטיקס ל 35 נקודות ברבע הראשון. זה שיא שלילי לדעתי העונה ומראה איזה מאמן טקטי טוב הוא למרות שהוא אכן שוחק את שחקניו הטובים כפי שאומרים. השאלה היא האם סטיבנס שלו יותר כישרון במגרש יצליח לנצל את ה"עייפות" של "כוכבי" הניקס בחצי השני. כרגע זה לא נראה טוב מבחינת הסלטיקס. הפסד היום וביי ביי למקום הראשון במזרח….

דובי
Editor
3 years ago

35 נקודות במחצית הראשונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

צודק.
זה טיבס, תהיה שמח וגאה ותהיה בטוח שיש לו מיטה במשרד של ה MSG

ירון, החלום
ירון, החלום
3 years ago

בס"ד
תודה רבה.
הפניקס התחפשו השנה לקבוצה, עד מתי פורים?

ירון, החלום
ירון, החלום
3 years ago

בס"ד
תודה רבה.
הניקס התחפשו השנה לקבוצה, עד מתי פורים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לפחות הפעם סטיבוט לוקח פסק זמן בזמן, לא שזה יעזור לו.
הסלטיקס מפסידים הערב לקבוצה נחותה מהם בזכות מאמן שעשה הכנה טובה וברצינות לעומת בוט שכנראה חיפף.

דובי
Editor
3 years ago

תגיד, איך קוראים לדבר הזה שבוסטון עושים על המגרש?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

אולי זה?
(Woah)
Got nothin' to do
But sit around here, playing with my cue balls
(Woah)
Got nothin' to do
מתוק השיר 11 פלוס 11

דובי
Editor
3 years ago

אני חשבתי דווקא על שירם המונומנטלי של הבטלנים, דטנר וקושניר

כלב על כלב
ברחוב לפני הגן
אחד היה כזה גדול
והשני כזה קטן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

איפה הגאון?
שימון אמרת שטיג גופה? בינתיים הוא מוכיח שצדקת…

טריי זריקה מחשידה

אצלכם הוא משחק טוב העונה אתה קונה את זה תקשיב לי

דובי
Editor
3 years ago

35 נקודות ב28 דקות לבוסטון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

דובי
ראית את הצרחה של טיבס כשבראון זרק?
המסכה כמעט עפה לו מהפנים….

דובי
Editor
3 years ago

כי הוא זכר שברבע הראשון בראון עשה 3-3 לשלוש והתעצבן שהשחקנים שלו סתומים ולא זוכרים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

הוא הפריע לזריקה, זה מה שעושה מאמן טוב. סטיבנס לא היה מוציא מילה וזה הבדל משמעותי. זה מוריד לך 3 נקודות בטוחות.

דובי
Editor
3 years ago

בגלל זה יש לסלטיקס 50 נקודות בשלושה רבעים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

לא בגלל הצרחה הזו אבל השחקנים רואים מאמן שהוא חלק מהמשחק שיש לו רגשות כמו להם, לא איזה גולם שמרים 4 אצבעות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ראיתם את טיבס איזה שועל ערום….
בראון חופשי לגמרי ל 3 וטיבס עומד ליידו כביכול צורח על שחקן שלו בדיוק כשבראון זורק ויש החטאה לפנתיאון.
הניסיון רבותי הניסיון.

etayle
etayle
3 years ago

מה הולך פה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  etayle

טיבס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה קמבה שוב פצוע.
למה הוא בכלל משחק יותר מ 10 דקות?
תן את המפתחות לפריצרד יו בוט. קמבה היה צריך לחזור בהדרגה.

דובי
Editor
3 years ago

כמו שהסלטיקס נראים בטח הכניס לעצמו אחת לברוח למקלחת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הכי מצחיק, הסלטיקס במגרש מזמן מחכים וטיבס ממשיך להסביר לשחקניו מה לעשות…
שיחכו הירוקים, יש לו זמן והוא מביס את הפאתט סטיבוט

דובי
Editor
3 years ago

הרגוע סטיבנס. הרגוע.
זה למה השחקנים שלו בכזה שאנטי ונותנים לליצנים מניו יורק לבצע בהם זממות בלי התנגדות.
יש לך הסבר אחר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

טיבס
זה ההסבר שלי.
הסלטיקס היו צריכים לעשות סוויפ השנה על הניקס.

דובי
Editor
3 years ago

סוויפ זה כשאתה שוכב על הרצפה ומישהו בועט לך בענבים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תהיה גאה בקבוצה שלך.
אולי אפילו תהיו בפליאוף בזכות מה שטיבס עושה עם השחקנים שלכם.
הפך אותם לחבורת לוחמים.

דובי
Editor
3 years ago

עזוב גאווה יש קטעים. תן להנות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

תהנה ותעריך את המאמן שיש לך בידיים. להביא אותו אולי ההחלטה הכי טובה של הניקס ב 5 השנים האחרונות.

דובי
Editor
3 years ago

כדי שמשהו יהיה הכי טוב צריכים להיות לפחות שניים ממנו.
נגיד יש קוף שימפנזה הכי טוב, אבל לא פריז הכי טובה.
יש פסטה הכי טובה, אבל אין אחד אלוהינו הכי טוב.
מבין לאן אני חותר פה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סוף רבע שלישי והסלטיקס עם פחות מ 50 נקודות מה זה אומר על תום תיבודו?

דובי
Editor
3 years ago

50 בדיוק, אבל מי סוםר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ושוב נראה לי שטיבס צעק כשנייסמית זרק שלשה פנוייה.
מאמן שחי את המשחק.

דובי
Editor
3 years ago

וזה למה יש לבוסטון 30 אחוז מהשדה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

הגנה של הניקס הוציאה מהסלטיקס את כל האוויר וגם ההפרעות של טיבס….
ילה יש 2 מ 3 באיירן ויונייטד אז הסלטיקס זורקים משחק ראשון השבוע. יפסידו גם את השניים הבאים בפילי בזה אני בטוח ובטח אם אמביד משחק.

דובי
Editor
3 years ago

שתבין שרובינסון צולע כבר מחצית וחצי, 25 הפרש רבע רביעי והטורקוומדה הזה לא מסכים לו לרדת לספסל

מנחם לס
Admin
3 years ago

Doctor Razi Hoffman: I see EVERYTHING!!!!!!!

מנחם לס
Admin
3 years ago

rרק לא רציתי להפריע לדיון שלך עם דובי. הניקס נראים ממש טוב. רואים בברור את התרומה של תיבודו

דובי
Editor
3 years ago

27 הפרש, 6 דקות לסיום, החמישייה של הניקס על הפרקט, כולל רובינסון שמשחק פצוע מהמחצית הראשונה.
מה הקטע?

טריי זריקה מחשידה

לוקה שבר קרסוליים לאיזה רוקי הפיל אותו על התחת
אבל אשך למה הוא כל התקפה מחזיק את הכדור ולא עושה תנןעה בלי כדור? ולמה כולם עומדים ומחכים מה יעשה ומחכים שימסור להם על קשת ה3?

טריי זריקה מחשידה

לוקה כבר סטט מארקנן הזה כזה פח פעם האמנתי שיהיה היורש של דירק….

צ'יקו
Admin
3 years ago

מה קורה כאן?! שלושים הפרש של הניקס בתצוגה מצויינת!
.
ווילאמס הובא לשיקגו בשביל להיות האיש למשימות מיוחדות. בהצלחה לו

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  צ'יקו

35 אבל מי סופר

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

רגע השיא בחייך!

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  צ'יקו

אני חושב שיש לו ילדים, רגעים רומנטיים טובים, הצלחות מקצועיות, דברים שעשה בחיים, יציאה מוצלחת בשירותים, הפיכת חביתה בצורה פשוט מושלמת, משהו שבטח נחשב יותר טוב מאשר הניצחון הזה עם הקבוצה הזו שתגיע ל*צמרת הגבוהה* בעונה שהולכת ל*אליפות מובטחת* עם שחקנים שהם *מוצלחים ביותר* ומובלת על ידי מאמן שהוא *פשוט מוצלח בכל דבר שהוא נוגע בו ולא שובר רגליים לשחקנים ויודע לאמן כדורסל מודרני ובכלל לא שד בכיר מהגיהנום* (חלק מהתשובות צונזרו והוחלפו בכאלו שיתאימו יותר לאווירה הנוכחית וכדי לא לפגוע ברגשות של אף אחד).

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  Ljos

ענק!!

מנחם לס
Admin
3 years ago

קוויקלי הפך הערב לקנון!

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  מנחם לס

ממליץ לעקוב אחריו. בשני המשחקים הקודמים 23 ו19, היום 17 ו8 אסיסטים. במפתיע הוא הרכז השני של ניו יורק

מנחם לס
Admin
3 years ago

הגנת הניקס צימצמה את הסלטיקס למשהו כמו 36 במחצית

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  מנחם לס

35 במחצית הראשונה וכעת היא עומדת על 32.

מנחם לס
Admin
3 years ago

שימו לב שבניקס כולם גבוהים ואתלטים

טריי זריקה מחשידה

מת שפורטלנד יביאו את תיבס הוא מה שהם צריכים הוא יוציא את כל הנוצות מלילי כריות

דובי
Editor
3 years ago

לקחת לנו את תיבודו זה אשכרה כבשת הרש

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

הרצחת וגם ירשת?!?!!?

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דובי

מה הוא יעשה אצלכם? צריך גם שחקנים ובפורטלנד כואב לי העיניים לראות אותם ככה מתבזבזים לשום מקום

צ'יקו
Admin
3 years ago

עוד מישהו רואה את בארסה מול בילבאו?

טריי זריקה מחשידה

הלוקה הזה מחזיק כל הזמן בכדור ושהכדור לא אצלו הוא תופס ברכיים על קשת ה3 ואז יוצא לחצי שימסרו לו ואז הוא זורק שלשה פלוטר עבירה וכולם עומדים על קשת ה3 ומחכים למסירה ממנו איזה מן כדורסל זה? כדורסל של שיקוצים.
מה עם איזה תנועה בלי הכדור לתת למישהו אחר להרגיש כדור? מנפח סטט וחושב רק על עצמו האגויסט

צ'יקו
Admin
3 years ago

מנחם – יש לי שחקן שתאהב. קוראים לו דניאל גארפרד, שחקן שנה שנייה שעושה עבודה מצויינת בהגנה וטובה בהתקפה!

טריי זריקה מחשידה

אשך עד שלוקה מוסר הוא עומד על החצי איפה התנועה בלי כדור?

טריי זריקה מחשידה

הלטבי על תקן רדיק זה התפקיד שלו במאבס 😂😂

טריי זריקה מחשידה

מדהים שמול גמדי הבולס והאין הגנה שם הלטבי לא טוחן פנימה ועושה 35 נק קל במקום סה זורק בלוקים מה3

דה שוט
דה שוט
3 years ago

חחח לא יודע מה יותר גרוע – ההגנה של דאלאס או פורזינגיס… בעצם הוא חלק מההגנה של דאלאס אז זה פארדוקס בתורת הקבוצות.
הטמיר לא מפסיק לקלל את סטוטס ולשבח את קרלייל שמאז 2011 לא עבר סיבוב.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

התמיר אומר שטריי הארדן ראס קיירי לא עושים תנועה בלי כדור ועומדים על קשת ה3 לא יודע אם הוא ראה בכלל את לוקה 😂😂😂😂😂
התנועה היחידה של לוקה בלי הכדור זה לעמוד על קו החצי או לתפוס ברכיים על קשת ה3 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ארבע קבוצות לא עברו סיבוב במערב בעשור האחרון – סטוטס הגיע רחוק עם כוכב וחצי.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

אין לזה קשר לסטוטס

טריי זריקה מחשידה

האנקל ברייקר של לוקה 😋
https://twitter.com/i/status/1350902475855949827

אור
אור
3 years ago

נתקע לו ברגליים, אל תהיה מגוחך

טריי זריקה מחשידה

ציקו לא להתלהב מהבולס אתם תובילו 20 פרש 3 דק לסיום ותפסידו

צ'יקו
Admin
3 years ago

לא לא לא חביבי!! הפעם הגופיה נכנסה לפעולה! אי אפשר לנצח את הכישוף!
.
מנגד יש לי את קללת הפנטזי…. כל שחקן בפנטזי שלי חייב להיפצע במהלך העונה. ארבעה שחקנים שלי כבר גמרו את העונה, עכשיו לאוורט עם גידול ומיטשל רובינסון גם נפצע. אני צריך לעשות טרייד על לברון

טריי זריקה מחשידה
Reply to  צ'יקו

תשאר עם השיקצה

טריי זריקה מחשידה

לאבען עשה הגנה פעם בחיים שלו ויפה על לוקה 😂😂 חבל שהוא לא שומר ככה ברגיל

טריי זריקה מחשידה

אשך לא קופץ על המגן לא בדיוק קופץ אין לו כוח לקפוץ מכניס לו ידיים בזריקה כמו הארדן ו2 לקו

דה שוט
דה שוט
3 years ago

קובי ווייט לא אמור להיות כוכב? הוא לא שובר את הסלים כי הכל איירבולים. ז’אק לווין תותח

דה שוט
דה שוט
3 years ago

זאק זאק לא ז’אק

דה שוט
דה שוט
3 years ago

מסכן לוקה. לברוח ומהר

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

עומד בצד לא נע בלי הכדור לא עושה הגנה זורק את כל הזריקות כוחם מחכים לראות מה יעשה זה לא כדורסל זה
אה סליחה הוא לבן אז הוא גאון

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

הוא משחק עם המילואים

טריי זריקה מחשידה

אל תתלהבו מהבולס הם ככה כל משחק ומחרבנים בסוף הם יפסידו היום מילה שלי ציקו תתכונן נפשית לשלשול

אשך טמיר המקורי

שמעון אתה מפיץ יותר פייק ניוז מטראמפ, צריך לחסום לך ת'טוויטר

טריי זריקה מחשידה

מה אתה לא צופה במשחק אשך? לוקה מנפח סטט ומעלים את כל היתר

טריי זריקה מחשידה

אחלה שחקנים לוקה מעלים אותם קולי סטיין זה גאון יכול לשים 30 אם נותנים לו כדור
פורזי זה אולסטאר שלוקה מעלים נותן לו רק שלשות
טריי בורק יכול לשחק היטב עם הכדור תן ללוקה לעשות תנועה אבל הוא לא מוכן רוצה את הכדור תמיד אצלו ולנצח בדרך שלו מנפח אס ריב גם

טריי זריקה מחשידה

עד שקלטת את הבדיחה לא באת חד היום עלית כמו םורזי למגרש

טריי זריקה מחשידה

פורזי הוא קליר פאת טנש אמרו שהוא משחקני ההגנה הטובים על הטבעת בליגה

דה שוט
דה שוט
3 years ago

דאלאס הלי לוקה לא עוברת בסדרה את גילבוע גליל

דה שוט
דה שוט
3 years ago

לוקה לא בהכרה

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

מנפח סטט חושב רק על עצמו

טריי זריקה מחשידה

אשך לוקה מנפח סטט חושב רק על הסטט שלו מעלים את כולם במשחק הם לא נוגעים בכדור מתסכל ככה לשחק זה לא כדורסל תן לקולי סטיין כדור שלוקה ירוץ מתחת לסל 😂😂

אשך טמיר המקורי

אין הארדאווי. אין ריצ'רדסון. אין קלבר. אין ברונסון. אין מי שיקלע, אם לא הוא אף אחד.
הוא סידר להם זריקות חופשיות והם החטיאו הכל.

טריי זריקה מחשידה

נו אשך מה אתה מגיב ברצינות אתה לא רואה שאני מריץ צחוקים על המנטרה שלך לגבי הארדן דמיאן לברון טריי קיירי ראס? לוקה משחק בדיוק כמוהם. מקום 1 ביוסאג בליגה. וזה מעולה שהוא משחק ככה. רק אומר למה אתה לא מבקש ממנו תנועה בלי כדור כמו שאתה מבקש מהיתר? או לעשות הגנה? מה יש לו פטור או כי הוא לבן?

אשך טמיר המקורי

הוא לא משחק בדיוק כמוהם, גם 'הם' לא משחקים בדיוק כמוהם.
ההבדל הראשון והכי גדול שיש לו משחק פוסט מטורף והוא חיית צבע.
אגב, היום הוא ממש מתאמץ בהגנה.

טריי זריקה מחשידה

מסכים היום הוא לא רע בהגנה. גם הם חיות צבע

אשך טמיר המקורי

לוקה בוער פסיכי אבל אין לדאלאס מי שישים את העור בחור היום מלבדו

טריי זריקה מחשידה

לוקה מקרר את כל היתר רק הוא עם הכדור עדיף שכולם יכנסו למשחק אחרת סתם ניפוח סטט

nola
nola
3 years ago

ככל שאני יותר צופה בשיקגו אני נהיה יותר אופטימי. כיף לי לראות אותם העונה

טריי זריקה מחשידה
Reply to  nola

אל תהיה חוויתי העונה כמה משחקים כאלה שלהם כולם נגמרו בהפסד שהובילו 10 דקה לסיום. גם פה זה יהיה ככה

דה שוט
דה שוט
3 years ago

די לנחס הפוך, זה שלהם היום, גילבוע גליל לא יהפכו את זה

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

לא מנחס אני מחובבי הבולס אני אומר לך מה קורה להם מהעונה שעברה עוד. הימרתי עליהם בפלייאוף עונה שעברה וגם העונה וזה לא קרה ולא יקרה.
הם מחרבנים סדרתיים בסיומי משחקים

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  nola

האמת גם אני אוהב אותם. צעירים, נלחמים, הולכים לסל, עובדים קשה. לוין כוכב סאחי

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

השם שלהם צריך להיות שיקאגו דייפרס. גם עונה שעברה והעונה זה הוקצן

דה שוט
דה שוט
3 years ago

חחח דאייפרס טוב, יעבור להם

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

2+ לשם

אשך טמיר המקורי

בכלל שכחתי מפאואל. פרש?
גם בסגל מלא דאלאס חבורת נגרים, אבל היום זה רסק גזם.

אשך טמיר המקורי

איך בחור 2.21 מצליח להיעלם מהמגרש אני לא יודע

טריי זריקה מחשידה

הבן אדם במקום לטחון את גמדי הבולס ולתת 40 זורק מה3 על תקן רדיק פעמיים נכנס פנימה פעמיים קלע וזהו

אשך טמיר המקורי

אבל זה אחלה קסם

טריי זריקה מחשידה

פורזי זה הסיוט של לוקה איך נפלו איתו יאללה

טריי זריקה מחשידה

אשך ראית את הקפיצה של לוקה לא קיבל 3 זריקות רק כדור מהצד 🤣

אשך טמיר המקורי

לוקה נגד הסורים

טריי זריקה מחשידה

זאק לאבין שומר רק את לוקה עם מוטיבציה הוא כמוני 😂😂😂 לוקה 0 מ3 מולו

טריי זריקה מחשידה

לוקה מגיק איזה מהלך

טריי זריקה מחשידה

קובי וויט עם 4 איירבולים היום

אשך טמיר המקורי

פאק מה שלוקה עשה עכשיו

טריי זריקה מחשידה

אתה בדיליי רציני

טריי זריקה מחשידה

לוקה עושה טריפל

טריי זריקה מחשידה

אמרתי לכם ציקו אל תתאכזב תהיה מוכן להפסד

אשך טמיר המקורי

אין ללוקה שום התנגדות בצבע של שיקגו. כל חדירה שלו זה סכין בחמאה, בקיץ.
עושה כרצונו

טריי זריקה מחשידה

זה לא רק ללוקה אין להם התנגדות לאף אחד

אשך טמיר המקורי

נכון. היה רגע שפתאום ג'יימס ג'ונסון קלט

טריי זריקה מחשידה

לוקה 0 מ4 על לאבין באחד עלצאחד חחח לאבין שומר כמו שבחיים לא שמר

טריי זריקה מחשידה

0מ5 על לאבין לאבין עבר לשמור עליו חחח איזה נחישות אם הוא היה משחק ככה כל משחק גם בהגנה היה טופ 3 בליגה

רועי ויינברג
Admin

לוקה בדרך לשיא קריירה

טריי זריקה מחשידה

קרלייל בדכ מספסל אותו 6 דק בתחילת הרבע

nola
nola
3 years ago

למה טמפל לא משחק הייתה לו מחצית ראשונה טובה

טריי זריקה מחשידה

מי זה הטרי הזה במאבס? הבן של הגט?

אשך טמיר המקורי

שיקגו זה ספיד פאת על ספידים

טריי זריקה מחשידה

חח לגמרי זה גמדים בצבע פורזי צריך לשחק שם פולו עם עצמו

טריי זריקה מחשידה

לאבין שומר כמו דלא שמר בחיים 😂😂

רועי ויינברג
Admin

שיקגו מספיק לא טובה בשביל לאבד את המשחק הזה

אשך טמיר המקורי

גם אם לא יקלעו יותר אני לא חושב שדאלאס יצליחו לעבור אותם…

אשך טמיר המקורי

פישל הילד

צ'יקו
Admin
3 years ago

אפשר הסבר מה זה קליר פאת ומה זה ספיד פאת?

טריי זריקה מחשידה
Reply to  צ'יקו

אתה חדש באתר?

צ'יקו
Admin
3 years ago

סוג של. יצאתי לחל"ת

טריי זריקה מחשידה
Reply to  צ'יקו

קליר פאת=קבוצות הגנה גרועות
ספיד פאת= פורטלנד קינגס הוקס וכל אלה קבוצות שלא שומרות בכלל ומנפחות סקור גבוה ומהיר

טריי זריקה מחשידה

הבולס צריכים כמה בולדוגים במקום מארקנן פורטר וכל הזבל הזה שיתנו גוף ופיזיות והגנה זה מה שחסר להם מסביב ללאבין וויט

דה שוט
דה שוט
3 years ago

יצאתי עם הכלב, חזרתי, כאילו לא יצאתי 😀

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

😂😂

אור
אור
3 years ago

לוקה עקף את ג'ורדן בטריפל דאבלים עם ה-29 שלו בקריירה. GOAT

טריי זריקה מחשידה

מה זה הנגר הזה גיימס גונסון מעביר ככה מאחורי הגב ועושה אנד וןאן 😂

דה שוט
דה שוט
3 years ago

זה בכלל לוחם MMA 🤦‍♂️

אשך טמיר המקורי

אני רואה את מארקנן ופורזינגיס משחקים ופתאום בא לי מרק איטריות

טריי זריקה מחשידה

חחחחח כל פעם שאני רואה את השרך הזה זורק שלשות אני נקרע מצחוק במקום לשחק פולן עם עצמו.
מה שהכי גרוע שהוא לא סיים להיפצע והוא תקוע לעוד 5 שנים שם

אשך טמיר המקורי

כן הם נפלו חזק

צ'יקו
Admin
3 years ago

או… זה מסביר את המנה חמה שבלסתי כעת. הדודא שלי בסגר גדלה

דה שוט
דה שוט
3 years ago

שיקאגו עצרו ריצה קטנה, שגילבוע גליל לא יחזרו

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

קרלייל כמו שעון מייבש את לוקה 6 דק ברבע ה4 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
3 years ago

משחק גמור מאמצע הראשון. איך לוקה עם 14 אסיסטים עם כל הנגרים האלה?

טריי זריקה מחשידה

קרלייל חורג מהשעון השוויצאי ומכניס את לוקה רק אחרי 4 וחצי דק במקום 6

טריי זריקה מחשידה

לוקה לא מצליח לקלוע על לאבין 0מ6😂

nola
nola
3 years ago

את שיקגו כבר לא יאבדו

nola
nola
3 years ago
Reply to  nola

את זה

צ'יקו
Admin
3 years ago

שמעון, הגופיה לא מפסידה!!

אשך טמיר המקורי

נוחו על משכבכם בשלום.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ברכות צ׳יקו ניצחון נאה. לוין כוכב

etayle
etayle
3 years ago

לוקה יוביץ' 28 דקות היום שם צמד, כמות ששווה לעונה וחצי שהיה בריאל.
לא רק בNBA יש מאמנים עם מוניטין שלא יודעים לאמן, זידאן גם כזה.

Yp
Yp
3 years ago

אפרופו מאמנים
קראתי שברקו קטל את ברק בכר .
דעתכם ? ההצלחה הנוכחית של חיפה היא בזכות המאמן הנוכחי או הקודם ?

Yp
Yp
3 years ago
Reply to  חיים

תודה חיים .
לפי הבנתי ברקו לא נותן לבכר שום קרדיט .
אם מתן ( גילור ) קורא , אשמח לדעתו ( גם על ברקו )

שחר אלוני
3 years ago

מה קרה לאוק'- פילי?

Smiley
Editor
3 years ago

The NBA postponed Sunday's game between the Philadelphia 76ers and Oklahoma City Thunder.
.
"Because of contact tracing within the Sixers, the team does not have the league-required eight available players to proceed with the scheduled game against the Thunder," the league said in a statement.

שחר אלוני
3 years ago
Reply to  Smiley

ולאנצ'יונאס שפילי שיחקו איתו שלשום נכנס לפרוטוקול קורונה

Smiley
Editor
3 years ago

דונובן מיטשל שובר את הטבעות ומצד שני מורי עושה רפרנס לפלייאוף מול הג'אז

Smiley
Editor
3 years ago

תרגיל ענק של סניידר מהפסק זמן

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
3 years ago

אינדיאנה בלי לברט, וורן, טרנר, לאמב וסמפסון – שלושה פותחים ושני מחליפים מחוץ לסגל. לא ממש כוחות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

רואים שדומנטס זה בעצם ארואידיס גוניור.
🙂
הילד יהיה יותר טוב מאבא? הוא כבר משתכר יותר ממנו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

זיון זה לא להבקון ג'מאס גוניור?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מה פווק גורג עושה על המגרש? איפה ההגנה שלו נעלמה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה עכשיו אסיסט טוב שלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ראיתי את דארון כבר 5 משחקים השנה ולא מתרגל לזה שאין לו יותר פריזורה.
שימשין עליך פלישתון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מרוו צריך להיות עם דאבלים כל משחק. מתי זה יקרה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הקליפס קצת בורחים שם לאינדי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אז מה שימון, המדדה מנגב וגם מטאטא?